מי אנחנו

אנשים שמבינים אנשים

ידעת כי בכל שנייה, כ-11 מיליון פיסות מידע מגיעות לחושים שלנו אך המוח בוחר לעבד רק חלק קטן של המידע הזה? 

אנחנו חיים ונושמים את התנהגות הצרכן ומה גורם לו לעבד מידע אחד ולא אחר. על מנת להבין את כל התהליכים האלה, דרושים אנשים שמבינים אנשים. כאלה שמתרגשים מניתוח רגשות, מהתנהגות הצרכן ומכלים חדשניים שעוזרים לנו להבין לעומק מה קורה במוחו של הצרכן באותן שניות של החלטה. 

וזה בדיוק מי שאנחנו.

סיון פרידמן יוסף מנכ"לית ומייסדת של חברת Drill, דריל המתמחה בשיווק למחקר ואסטרטגיית נוירומרקטינג.

סיון פרידמן יוסף

CEO & Founder

כחלק מלימודי האקדמיים והתשוקה שלי ביומיום (BA בכלכלה וניהול, בלימודי MA בפסיכולוגיה חברתית), אני חוקרת את תחום הפסיכולוגיה הצרכנית, Neuromarketing וקבלת ההחלטות. כשהתחלתי לעסוק בתחום הדיגיטל, ברוב היום ניתחתי נתונים וביצעתי טסטים רבים על מנת לבחון מה עובד יותר טוב ועל איזה קהל, עם הזמן הבנתי שאותו קהל שאני מכוונת אליו עובר, כמו כולנו, תהליך מורכב (גם אם אורך 4 שניות בלבד) עד שמקבל החלטה. בשבילי זו לא הייתה עוד סטטיסטיקה, הרגשתי שאני צריכה להבין אותה יותר לעומק.בעזרת מדע ה- Neuromarketing וכלים מתקדמים מתחום מדעי המוח וההתנהגות, אנו מנתחים את ההשפעות הפסיכולוגיות של כוונת הרכישה של הצרכן ואותם מעבדים לכדי תובנות עסקיות-שיווקיות.

נגה פינק

Information Scientist

נועה ליברמן פלשקס

Designer

קובי וייצמן

Developer Manage

קרן שלומי

Data Analyst

מה אנחנו עושים?​

אנו חוקרים את קהלי היעד והסגמנטים במרחבים הפיזיים והדיגיטליים, מפיקים תובנות צרכניות ותפיסות חווית לקוח, מבצעים טסטים וקבוצות מיקוד מבוססי אישיות, רגשות, תהליך קבלת החלטות ויחד בונים חווית לקוח נכונה ומותאמת לאסטרטגיה השיווקית.

בעזרת תהליך למידה, תחקור, מחקר רשתי, שימוש בכלי נוירומרקטינג, ניהול המידע וניתוח הנתונים – נמצא את הנקודה הנכונה בה ניצור מערכת יחסים אופטימלית עם קהל המטרה, שעובדת להשגת היעדים המיידיים ובמקביל להשגת המטרות לאורך זמן.

היום אנחנו כבר לא צריכים לנחש, אנחנו יכולים להגיע לתובנות צרכניות אמיתיות