השירותים שלנו

מהמחקר והאסטרטגיה
עד לניהול השוטף

משלב המחקר והאסטרטגיה, אפיון קהלי היעד והפרסונות, בניית המשפך השיווקי והגדרת מסע הלקוח, דרך פיתוח נכסים דיגיטליים ועד לקידום בפלטפורמות השונות וניתוח נתונים בשוטף.

אסטרטגיית חווית לקוח

אסטרטגיית חווית לקוח הינה נגזרת של האסטרטגיה השיווקית והיא גיבוש דרכי פעולה של המותג בכל אינטראקציה מול לקוחות ולקוחות פוטנציאלים, החל מבניית משפך שיווקי ועד להגדרת מפת מסע לקוח מדויק המבוסס על ערכי המותג, תהליך קבלת ההחלטות של הלקוח ואסטרטגיית מסרים מותאמת סגמנט.

האסטרטגיה נבנית לטווח הארוך של המותג תוך התאמה מדויקת לצרכי קהלי היעד ולמטרות המותג.

אסטרטגיית
Neuro-Marketing

אסטרטגיית Neuro-Marketing הינה התוצאה של שילוב בין תחום שיווק ובין מדעי המוח, הבאה לידי ביטוי בצד הרגשי והאינטואיטיבי של הלקוח, כאשר המטרה הינה לוודא כי לקוח הקצה שלנו אכן מקבל את המסרים השיווקיים בצורה האידיאלית עבורנו.

בעזרת כלים מתקדמים אנו יכולים לבחון מעקב עיניים של הגולש בתכנים שיווקיים שונים ובאתרי אינטרנט, כמו כן, בעזרת כלי המנתח הבעות פנים נוכל לדעת איך הגולש ירגיש בכל שניה ולנתח את רגשותיו בהתאם לתוכן שצופה בו. 

ניתוח מעקב עיניים

ניתוח רגשות על ידי הבעות פנים

מיתוג ושפה דיגיטלית

העולם הטכנולוגי בשנים האחרונות הוביל שינויים הדורשים "עטיפה" מדויקת המדגישה את ה-USP של המותג ותואמת לערכיו בשילוב סקירת המרכיבים העיקריים של המותג, לפני בניית אסטרטגיית מיתוג דיגיטלי.

אנו מוודאים כי השפה הטקסטואלית והויזואלית תואמת את ערכיו של המותג, מותאמת לאופיו של קהל היעד ומסייעת בהשגת היעדים.

 

פיתוח נכסים דיגיטליים

חדשנות דיגיטלית תופסת את המקום הראשון מבין פרמטרים רבים המשפיעים על כוונת הרכישה של הצרכן, לכן נכסים דיגיטליים חדשניים ונכונים לקהל המטרה הם הדבר החשוב ביותר עבור כל מותג או חברה.

אנו בונים נכסים דיגיטליים משלב מחקר הפרסונות, האפיון הראשוני, ה-wireframe הבסיסי ועד לתכנות ופיתוח אתרי אינטרנט ואפליקציות מורכבים.