DRILL DOWN

רוצים לדעת איך הלקוח שלכם חושב ומה מניע אותו?

 בואו לצלול איתנו לעומק המוח האנושי ולניתוח מסע קבלת ההחלטות של קהל היעד שלכם.

איך מתעצבת מחדש התנהגות הצריכה בעידן וירוס הקורונה?

כיום, אנו נמצאים בסיטואציה חסרת תקדים, בה המציאות משתנה לנגד עינינו וכך גם התנהגויות הצריכה שלנו.
לרוב, הרגלים הם דבר שקשה מאוד לשנות, אך משהו גדול כל כך, כמו כאוס עולמי והצפת רגשות שליליים עזים, זו בדיוק הדוגמא לסוג האירועים שיכולים לשבש הרגלי צריכה. אפילו לטווח ארוך

לכתבה המלאה >>

לקנות בפחות! 4 הדרכים לגרום למחיר להיתפס נמוך מכפי שהוא באמת

כידוע, אחת הסיבות העיקריות לכך שאנשים לא קונים היא כמובן סוגיית המחיר.
אז מה אנחנו יכולים ללמוד ממחקרים פסיכולוגיים בסיסיים ומתהליכי הלמידה שלנו ואיך אנחנו יכולים לשנות את האופן בו הצרכנים תופסים את מחיר המוצר?

לכתבה המלאה >>

איך נוירומרקטינג יעזור לכם לבנות אסטרטגיית תוכן נכונה יותר?

החוויה הרגשית של לקוחותינו נוצרת בנקודות המפגש הרבות והשונות שלהם עמנו. כדי לבנות אסטרטגיית תוכן נכונה, אשר מייצרת מעורבות חיובית והנעה לפעולה מצד לקוחות פוטנציאליים, עלינו לעורר את המקומות הנכונים במוחו של הצרכן ולייצר חוויה שיווקית נכונה, טובה ומרגשת.

לכתבה המלאה >>

נוירו-שיווק: האתיקה של שיווק עצבי

בכל תחום קיים קו גבול מוסרי אשר מנחה את אנשי המקצוע בעבודתם היומיומית, ובעיקר בנושאים הקשורים באופן ישיר להגנת הפרט ואבטחת מידע. אנו עוסקים רבות בשאלת הגבול האישי שלנו ולכן כתבנו את עשרת הדיברות המובילות אותנו בכל הנוגע להגנה על פרטיות הצרכן.

לכתבה המלאה >>

הפסיכולוגיה של השפעת הצבע על תהליך ההמרה של הגולש

התהליך הפסיכו-פיזיקלי של תפיסת הצבע והשפעותיו על מצב רוחנו, התנהגותנו, רגשותינו ועוד, הינו תהליך המתרחש בשבריר שניה ולא מצוי בתודעתם של בני האדם.

האם הצבע גם משפיע על קבלת ההחלטות שלנו בזמן הגלישה? במאמר הבא אציג את ממצאי המחקר שערכתי בנושא.

לכתבה המלאה >>

להיכנס למוחו של הצרכן ע"י ניתוח מאפייני האישיות שלו

חשבו על זה, כמה מדהים היה יכול להיות אילו הייתם מכירים ממש טוב את קהל היעד שלכם, כאילו הייתם החברים הכי טובים שלו. אם זה היה המצב, הייתם יכולים בקלות לדעת מה תהיה התנהגותו בסיטואציות מסוימות, מה מרגיז אותו, מה גורם לו להיות אדיש, מה מסקרן אותו ומה מניע אותו לרכוש מוצר כזה או אחר.

לכתבה המלאה >>

איך להיכנס למוחם של מקבלי ההחלטות בשוק ה-B2B?​

שיווק עסקים לעסקים (B2B – Business to Business), הוא שיווק מורכב יותר המצריך חשיבה אחרת ויצירתית. שוק העסקים ונותני השירות הקטנים/הבינוניים המכוון ללקוחות עסקיים הוא שוק ההולך וגדל. בדרך כלל ההיצע גדול, הבידול מטשטש וסגירת העסקאות לוקחות זמן רב יותר. אז איך מתמודדים עם כל האתגרים הללו?

לכתבה המלאה >>